GOTT NYTT ÅR, TOTAL SUMMA 0:-

Det går bra nu. Fick en liten spricka i mina Reebok 11K för 5800:- , vilket jag påpekade för min materialare. Några dagar senare kommer ham fram till mig i omklädningsrummet:
" Alex, du kan hämta ut ett par nya grillor på Inter Sport nu."

Sagt och gjort. Rullade ner till Inter Sport, snackade med den ansvariga for Mora IK:s utrustning och han sa åt mig att vänta. Sen kom ham tillbaka med ett par nya Rebook 11K- vita,  för 5800:-. Utan att man behövde tömma lädret alls. Gratis med andra ord. DET är service! 0:-

På vägen hem sålde dom 1,5 liter julmust för 7 :-. Jag hade glömt mina pengar hemma, så polaren betalade. Kostade alltså gratis för mig! 0:-

När nyårsafton sedan närmade sig med stormsteg, skulle kvällen planeras. " Hur gör vi med maten?", var en svår nöt att knäcka. Men det löste sig. Utan att kosta nått. En Mora-kille i laget bjöd hem oss grabbar på tacos och räddade där med kvällen. Kung, helt enkelt. 0:-





/ strypt kassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0