HUR MAN LIVAR UPP EN TRÖTT LÖRDAG

Äntligen helg. Bara det att slippa cykla till skola i en decimeter snö är en lättnad. Sen har vi ju allt det andra som lördagarna i Mora bjuder på. Eller ska jag kanske säga " som Viasat Sport bjuder på"....?

11.00 Ispass

13.40 Manchester United- Manchester City

16.00 Sverige- Ryssland, Liverpool- Wigan och Arsenal- Wolves.

Och ikväll blir det förmodligen också Melodifestivalen, så man får störa sig lite på den evigt fejk-skrattande Marie Sernerholt. Sen är hon ju gudomlig att vila ögonen på också. Två flugor i en smäll, typ.

Men man får såklart inte glömma en väldigt viktig detalj under dessa sofflocksdagar- tilltugget!
Men ni behöver inte oroa er. Det var det första problemet som jag tog hand om efter träningen. Drog direkt ner till ICA och fick med mig följande:





 Chips, cola, godis, potatissallad och fläskkaré. Men även lite kvarlevor från igår i form av popcorn. Det går ingen nöd på mig med andra ord. Nu ska matcherna jobbas in och sakerna på bilden ska tömmas. Fullständigt.


/som lördagar ska vara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0