FINNS BARA EN BLOGG!

Det var ju bara någon dag sen som jag svek den här vinnarbloggen, för att börja skriva på den såååå lovande tuggatochklart.blogg.se. Det blev en flopp. Chack matt platt, som en död jävla fisk. 

Tanken var att nästan alla killarna på hotellet skulle skriva på bloggen...så blev det inte! Efter att jag öppnat upp med några riktiga ess de första inläggen, så ville ingen, ja vad ska vi säga...ingen ville ens försöka serva. Så bloggen framstog som min, vilket inte var meningen. För jag har bara en blogg- med mina läsare.

Så jag lämnar lillebrorsbloggen och återvänder till Siljan-områdets absolut bästa blogg. Utan tvekan.

Jag känner mig som Bojan Djordic när han gick runt med SM-bucklan när guldhjältarna i AIK skulle tackas av på Råsunda. Tänk dig att jag är Bojan och bucklan är bloggen och dess läsare, kolla här: Nu ska jag ragga läsare, så att fler förstår storheten i denna ödmjuka blogg, där yttrandefriheten kommer till användning. Säg till alla ni känner, det här vill ingen missa! 


/ sagan om konungens återkomst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0