HJÄLP MIG!

Jag ska erkänna. Det står inte helt rätt till. Lyset är tänt, men ingen är hemma. Hjulet snurrar, men hamstern är död. Det har jag konstaterat nu.

För jag var på ICA igår. Tänkte inhandla lite "fredagsmys" och fira in höstlovet. Oddsen var låga på 1,5 liter läsk och en påse chips...standard liksom. Men nejnej, inte den här gången. Igår gick jag förbi lösgodiset, förbi chipsen och ostbågarna, förbi läsken, ja, i stort sett allt som fräter på tänderna. Och kom hem med vadå? Jo, två saker:
Frallor och Ramlösa.  7 FRALLOR OCH 1,5 LITER RAMLÖSA, på en fredag! Det är allvarligt.



Snart anländer besöket från den kungliga huvudstaden, så nu måste jag städa. Hade någon i släkten sett tillståndet i mitt rum nu hade jag fått flytta hem. Nästan i alla fall.

/Älska mango

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0