ENGAGEMANG, HERR CARLSSON!

Dålig uppdatering på senaste tiden, vilket har lett till hård kritik från trogna läsare. Engagemang, herr Carlsson!
Efter konstant gnällande på Facebook och lovad höjd läsarsiffra, så har krisgruppen på Lettersfrommora (Siljan-områdets bästa blogg, duvet!) kommit fram till en ändring i upplägget:

Eftersom den trötta uppdateringen fått en ordentlig känga, måste intensiteten höjas! Uppdatering ungefär varannan dag? Duger det? Bra, då kör vi på det, inga bromsspår!

Nu när jag verkligen har bestämt mig för att göra nått och verkligen vet vad jag vill, blir jag ju också medlem i en väldigt speciell grupp- " Vi som vet vad vi vill". Mannen i filmen nertill är väldigt symbolisk för denna grupp. "Öga för öga, tand för tand" verkar vara snubbens melodi.

http://www.youtube.com/watch?v=7Jrc4l46t0c&feature=aso

Nån som vet hur man får upp Youtube-klippet direkt på bloggen, utan länk?

Idag var det ingen skola, så coachen smackade upp två ispass och ett fyspass på schemat.

09.30 Ispass

10.45 Fys

12.00 Lunch

13.15 Ispass

......

20.00 Julmusten i ena handen, datan i knät, tv:n på ljudlös i bakrunden och bloggen glöder!

På lördag får vi hoppas att det istället är Boggen som glöder, Mora IKs trotjänare som ska leda grabbarna i världskriget om Siljan. För att prata klarspråk så möter a-laget Leksand i FM Mattsson Arena kl 16 på lördag. Folkfest i isladan och tomt i resten av kommunen under ca 2,5 timme! Lite så vi jobbar...

Peace!

/"jag ska göra kaos med han"


Kommentarer
Postat av: AspLövet

Under Youtubefilmerna finns en knapp. [Bädda in] Klicka på den och kopiera den html-kod som dyker upp in i ditt inlägg. Voilá!

2010-10-29 @ 17:16:09
Postat av: headmaster

Kung Bengan, kung!



Välkomna till ett kokande Mora imorgon!

2010-10-30 @ 00:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0