Den överbetalda hunden is back in town

Först vill jag bara säga att jag håller helt med om att uppdateringen har varit helt åt helvete,men vi/ni måste ha förståelse för att huvudpersonen bor i Dalarna och av egna erfarenheter är Dalarna 95% skog och i och med det är det troligtvis jävligt dålig internet uppkoppling. Så alla ni som skickar hatmejl som: " Lägg ner bloggen,era jävla h*r*r",kan sluta med det. Jag drar fram en gammal tränar klyscha, "Jag har aldrig sett en domare ändra ett beslut efter avblåsning,så sluta skrik på honom".

Nog om det. En av mina kontakter "Over there" (som vi kallar Dalarna i Sthlm) säger att det ryktas...

...om stark ilska hos "Drakarna" efter Moras förnedrande förlust hemma mot Grums. "Mora IK är en stor skam för hela byn. Vi har vigt våra liv åt klubben men får bara skit tillbaka. Klubben spottar alla trogna supportrar i ansiktet dag för dag och match för match."
...
om att publiken,under hemma-matchen mot Bofors, skanderat "Rosie längtar hem,Rosie längtar hem,Rosie längtar hem till VIK"
...på "Hogsens" hemsida om att dom ska samlas på centralen kl 22.30 för att "ta hand om svikaren".

De två sista punkterna är ganska spännande,för lägger man ihop ett o ett så förstår man att vår hjälte är påväg hem!
 
Under Moras träning kom det några besvikna fans på besök. Lägg märke till banderollen uppe till vänster och ni fattar att Acke behöver lite vila.



Best regards, Erik Eidissen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0