ANOREXIFRI

Hallå där ute i etern! Nu är din crackpipa i Humlegården tillbaka med ett inlägg!

Jag vet att det var ett tag sen jag skrev, men det är lite så jag jobbar. Kvalité, inte kvantitet.
Och eftersom att det här inte är någon "dagens outfit"- eller "idag har jag inte gjort någonting"-blogg, så blir det inte nya inlägg varje dag. Sånt får Blondin-Bella och de andra amatörbloggarna hålla på med.

Men nu tänkte jag i alla fall släppa de första bilderna härifrån. Det blir inga miljö-bilder där ni får se ett kallt Mora i Oktober, utan jag bjuder på några härliga maträtter istället....

Och frågan jag ställer mig är; Hur piggar man upp en trött lördag i Oktober?
SVAR: Genom genialisk och nyttig snabbmat...

Här är bildbeviset:

Kl 11.00 Pyttipanna; potatis, falukorv och kantareller! Notera att spisen i det allmänna köket är skinande ren...



Kl 19.00 Lyxar vi till det en aning- Pasta Carbonara, med den obligatoriska, råa äggulan ;)



Och idag var det storfirande efter uskåpningen mot Sunne. Värmlänningarna åkte hem med 7-1 i baken och svansen mellan benen. Segertallrik bestående av hamburgare med bröd. Dryck från cider-gudarna Stockmos. Krusbärssmak. Och ja, jag åt upp alla tre...*rap*



Nu ska jag spendera kvällen med datan i knät, Stockmos-flaskan i högerhanden och tv-dosan i den vänstra.

Ha det bra! Glöm inte att lägga in en spydig kommentar!





/Gordon Ramsay

Kommentarer
Postat av: Mia

Det glädjer mig att se att du fortfarande agerar mänsklig soptunna! Shit vilket matvrak! Och vad kul med två segrar nu i veckan. Förstår att du var lite ledsen i ögat efter mötet med grumsingarna.... Ha det!

2010-10-17 @ 20:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0