HAHAHA,VARFÖR?

"I would never play for Arsenal". Så sa Tottenham-uppfostrade Sol Cambell. Samma år gick han...till just Arsenal. Arsenal,som är Tottenhams absolut värsta konkurenter. Sol blev uppfostrad i Tottenhams ungdoms akademi och dom gjorde honom till den han är idag. Sol gick dessutom som "Bosman",det betyder att Tottenham inte fick en ändå krona för packet.

Det där var en av många uppmärksammade övergångar och alla hamnar i soptunnan "Lagh****"
Jag gick från Väsby till Arlanda,och det är i och för sig också döfött,men jag hade inget val.

Just nu håller en av våra backar på att gå till Almtuna. Han har alltså spelat i Arlanda hela sitt liv och tänker nu byta till lokalkonkurenten, när vi har det som allra jävligast! Divigt och döfött,o det grövsta!

Samtidigt som alla stockholmare byter kors och tvärs blickar jag upp mot byn Mora.

För att göra en lång historia kortare så vill en spelare i Sollentuna (som spelade i Väsby förut!) få över mig till Sollentuna. Alex var av någon anledning inne på min facebook och Sollentuna-killen trodde han snackade med mig. Så här lät det.

-Sollentuna nästa sesse?

-HAHAHA,varför?

-Varför inte?

-För att jag hatar Sollentuna,Järfälla,Vallentuna och Arlanda.


Alex (som spelat i Väsby hela sitt liv) skrattar åt erbjudandet att gå till rivalen. Han skulle kunna ha som argument att Mora IK är mycket bättre än Sollentuna,han kunde ha som argument att han just flyttat,men säger istället precis som det (och borde vara). Rakt på sak.

Sådär snackar en laglojal mordvinnare.

//Erik "Wings" Eidissen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0